Здравейте. Аз съм Мира.

Предишната тема Следващата тема Go down

Здравейте. Аз съм Мира.

Писане by mir4eto on Сря 1 Ное 2017 - 21:50

Здравейте,
Нова съм във форума.
Първо да кажа, че линка за активиране не работи Smile Но аз съм уебпрограмист и го подкарах :p. Адреса е forum.bgles.com, а трябва а е bgles.justgoo.com.
Та така. Има ли момичета от малки градове, на които име е трудно да бъдат това, което са?
mir4eto

Брой мнения : 5

Върнете се в началото Go down

Re: Здравейте. Аз съм Мира.

Писане by RINA on Съб 25 Ное 2017 - 11:05

Здравей, Мира.
Виждам, че не получаваш отговор от никой вече 24 дни, та реших аз да споделя. Не съм от малък град и ми е трудно да бъда това което съм. Трябва да си голямо перде или по скоро да имаш голяма подкрепа, обкръжение. За съжеление хората са на групички и не допускат друг. Поне на мен все така ми се случва.
RINA

Брой мнения : 117
Възраст : 27
Местожителство : Пловдив

Писане by Maybelline on Съб 25 Ное 2017 - 13:39

На почти всички ни личи и криенето само подканва останалите да злословят зад гърба ти и да се настройват враждебно. Когато си открита и уверена (а не открита и трепереща от страх да не ти каже някой нещо), не е интересно и никой не се занимава да те обсъжда.
Повечето хора под 50 забелязват, дори да си мислиш, че не ти личи. Не съм от малък град, но приятелката ми е, и знам за какво става въпрос. Всичките й приятели и роднини знаят за нея, за нас, и дори роднините, на които още не е казала, отдавна й показват, че я приемат - канят ни заедно на гости, добронамерено се шегуват как няма да им доведе зет и т.н. Всички я харесват много, предполагам, че това допринася да е добре приета, каквато и да е.
Собствената хомофобия е най-големият проблем. Когато сама спреш да си хомофоб към себе си, всички около теб следват примера ти.